Härliga helg

Söndagkvällen är här, helgerna går så fruktansvärt fort. Och extra fort går det när man jobbar kväll på fredagen, slutade ju inte fören 21.30, så då känns helgen ännu kortare... sen börjar jag 7 imorgon vilket inte gör helgen längre :P

Helgen har iallafall varit riktigt härlig! När jag kom hem från jobbet i fredagskväll så var Mathilda och Fabian hemma hos oss. Fabian sov i och för sig, men Mathilda och Simon satt i soffan och tittade på Grease. Vi såg klart den filmen, och sen började vi se på Cast away, älskar verkligen den filmen. Avbröt då efter halva då klockan började närma sig 01..

På lördagen så började vi med några timmar i soffan framför barnkanalen innan vi tog bussen ner till stan. Shoppade, åt på mcdonalds och bara hade det bra. :)
På kvällen så åkte jag och Mathilda ner till stan för middag och bio. Mellan middagen och bion hade vi lite tid över och gick till en bar och drack en cider, hade några härliga timmar med mycket snack. Är inte så ofta vi gör något bara hon och jag, så var jättetrevligt :) På bion såg vi filmen Love and other drugs, den var riktigt bra! Jätterolig och med ett bra budskap. Värd att se om ni ska gå på bio :)





Idag bestod förmiddagen av slappande, vi var rätt sega allihopa, inklusive Fabian. :P På em var det dags för dem att åka hem, och vi åkte med dom in till stan. Planen var att vi skulle åka till gymmet, ska börja träna på Actic nere i stan, men då vi ska köpa årskort så ska vi ha betalningen på autogiro så var vi tvugna att ha våra kontonummer med oss, så det blev ingen träning. Var bara att ta bussen hem igen :P Men imorgon börjar allvaret! Simon ska möta mig vid sjukhuset när jag slutar, och då bär det av till gymmet!

Nu ska vi strax äta, men lägger in några bilder från helgen :)







Vad har ni gjort i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0