Igår var en bättre dag!

Ja, precis som jag trott så kändes det mycket bättre efter arbetspasset igår. Vi hade lite mer att göra, och jag jobbade med bra människor, så det var en mycket rolig kväll som gick otroligt fort.

Tog sovmorgon idag med =/, orkade verkligen inte gå upp, så någon träning på förmiddagen blev det ju inte. Men känner mig inte helt kry, så var kanske lika bra. Behövde nog verkligen sova :)

Nu ska jag dricka upp mitt te, och sen ringa till mormor... Hon hade ringt igårkväll när jag jobbade. Sen blir det att snygga till lite i lägenheten, för när jag kommer hem från jobbet ikväll så är Mathilda och Fabian här :D ska bli jätteroligt med lite besök :)

Vad ska ni göra i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0