Kaotisk första dag i Sverige

Ja, nog känns det att man är tillbaka alltid. När vi landade på arlanda igår strax efter 13 så var det sexton timmar sen vi lämnade Bangkok, vilket resulterade i fyra stycken rätt sega människor som var väldigt nöjda med sin semester, men just nu tyckte det var rätt skönt att vara hemma. Att flyga så många timmar är ganska påfrestande eftersom man inte sover så vidare bra. Den som var tröttast var Simon, som dock hade sovit oavbrutet hela resan, men som inte kände sig helt kry. Väl hemma i Örebro så fick vi veta varför han var så himla seg. han hade 38.8 graders feber. Och då han inte mådde bättre idag, utan snarare sämre så blev det en tur ner till USÖ och besök på infektionsmottagningen. Dock fick han åka hem efter att ha fått 2 Liter dropp, och fått lämna massa prover. Så nu håller vi tummarna för att det ska gå tillbaka av sig själv, annars blir det en pencillinkur.

Så planen för dagen som var att åka till Eskilstuna för att hämta nycklarna till nya lägenheten blev inställd, och inte heller blev det så mycket packat. Men har organiserat upp en hel del, så imorgon hoppas jag på att få en massa gjort!
Då jag varit vaken sen klockan 6 (min kropp tyckte att det var dags att gå upp då :P) så blir det nu snart sängen, så att jag orkar gå upp tidigt imorgon för en massa packande :)

Lägger in några bilder från våra sista dagar i Thailand, de vi spenderade i Bangkok. :)


På lyxhotellet i bangkok :)


Turistande i Bangkok :)




På ett dyrt shoppingcenter :)


Sista middagen i Thailand blev sushi, supergod var den :)

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna, så dags att sova kanske :)

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0