Ny vecka nya tag

Idag var en bra dag på jobbet. Förmiddagen var väldigt lugn och jag hade tid att lägga in schemat, och jag och Lisa hade tid att gå igenom en del saker. Sem vid 11 så började det komma en massa patienter, så sen hade vi fullt upp! Men är så roligt att vara där, så det känns inge jobbigt alls, det ända som är jobbigt är att gå upp på morgonen. Och denna vecka bjuder på 5 stycken dagpass, vilket innebär 5 tidiga morgonar, men sånt är livet :P

När jag slutade så mötte Simon upp mig vid sjukhuset och vi promenerade ner till stan. Var dags för första träningspasset på Actic, och vi fick prova på ett pass då de hade slut på lappar för medlemskap. Och tur var väl det... gymmet verkade helt ok, men det blev hemskt varmt eftersom det ligger i samma rum som badhuset, och sen hade de inge löpband, och de har ingen spinning. Så med den vetskapen så bestämde vi oss för att träna på Friskis&svettis istället. Så medan vi väntade på bussen gick vi in på friskis och köpte 6-månaders kort, för gym och spinning.
Första spinningpasset blir på onsdag, ska bli spännande... :)

Innan vi åkte hem så köpte vi med oss suchi, ingen av oss orkade laga nån mat :P





Nu blir det snart sängen, känner mig helnöjd med dagen, speciellt eftersom jag kommit igång med träningen :) Får bara hoppas att det håller i sig :)
Vad har ni gjort idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Persson

Vilket pass kommer du köra på onsdag? Jag har nämligen bokat 17.15-passet med Malin K! :)

Kram Linda

2011-02-28 @ 21:38:22
Postat av: Cecilia

Linda: Har bokat 18.20-passet, har dock ont i halsen idag, så får se om det blir nån spinning. Men vi får ta och boka in så vi kan gå samtidigt nån dag! :)

Kram

2011-03-01 @ 06:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0