Underbart, nu kör vi!

Härliga måndag :) Började dagen med att åka längdskidor, var jättehärligt. Var första passet för i år, och jag älskar det verkligen, ett jättebra motionssätt :)

Claire har startat en utmaning, det handlar om att komma i form, och jag tänkte jag skulle hänga på. Tanken är att varannan vecka väga sig och mäta lår, mage och rumpa och sen lägga upp måtten på bloggen.. Då kan man sporra varandra och det blir roligt att se förbättringen. :)

Mina utgångsmått är:
vikt: 61.5kg
lår: 54cm
mage: 81cm
rumpa: 95cm

Känner att det verkligen är dags att ta tag i träningen igen. Den här veckan blir det nog en hel del skidåkning då det tydligen ska bli töväder nästa vecka. Sen ska jag och Simon köpa årskort på Actic, så nu är det bara att sätta igång! Jag tycker ju verkligen om att träna, men det jobbiga är att komma igång. Har blivit ett uppehåll med bara sporadiska träningspass nu ett tag. Började nog runt jul då vi hade så mycket med uppsatsen, och sen var vi ju på 2 veckors semester, och sen har det varit så mycket med flytt och nytt jobb. Men nu ska jag ta tag i träningen igen! :) Är det någon mer som vill hänga på så är ni mer än välkomna! :)



Nu ska vi åka hem till Linda en stund och umgås lite :) Ha en underbar måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0