Välkommen hem till oss

Har varit ledig idag, vilket har varit skönt och välbehövligt. Visserligen har jag ju bara jobbat ett pass sen min lediga helg, men helgen bjöd ju inte direkt på så mycket ledighet, så en dag till satt inte helt fel.
Började förmiddagen med att baka en sockerkaka då jag skulle få finbesök av Linda och hennes lilla Max. :) Satt och pratade bort ett par timmar, vilket var jättetrevligt, var väldigt länge sen vi sågs, så var härligt att ses igen, och nu kan vi ses lite oftare :)


Söta Max



När de hade åkt hem så kom mormor och hämtade oss. Vi skulle åka och köpa tvättmaskin, och även ta en tur förbi jysk och ÖB. Simon hade köpt gardiner till vårat sovrum på jysk, men missat att det bara var en gardin i förpackningen, så måste köpa en ny. Tyvärr så hade de inte rätt färg, så nu hoppas vi att den finns kvar i Örebro. Däremot så har vi iallafall köpt en tvättmaskin, den kommer imorgon :) Ska bli så skönt att ha en tvättmaskin i lägenheten, att inte behöva boka och passa tvättider, utan kunna tvätta när det passar en själv :)

Har ägnat ett par timmar nu åt att ligga i soffan och se film, ska snart ta och göra ett ryck med uppackningen, innan det är dags att sova. Har i princip bara våra små rum kvar nu, sen är allt i ordning. Visserligen finns det fortfarande en del möbler och saker vi skulle vilja köpa, men det får vänta till nästa månad, då denna månad redan har haft utgifter så att det räcker. Måste invänta lite pengar först :)

Tänkte jag skulle visa ett kort från våran lägenhet, tyvärr så hann det bli mörkt innan jag kom på att jag lovat Claire att ta lite kort, så ni får ett från sovrummet nu (där det saknas en gardin :P) så får ni fler på torsdag när jag kan fota i dagsljus :)



Vad har ni gjort idag?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0