Bra dag!

Dagen har varit rätt händelselös, men endå väldigt bra! Eller händelselös kan jag inte säga att den har varit, snarare onyttig, för jag har typ inte gjort nånting av saker som jag borde göra. Jag har bara gjort saker som jag tycker om, och det är väl inte fel det heller :)

Började ju dagen som jag skrev tidigare med att bara sitta och snacka skit med Ulle i nästan två timmar. Var så skönt att känna att jag faktiskt hade tid att bara sitta där, att jag inte hade nåt att skynda hem till :)

Väl hemkommen blev det ett nån timme framför datorn, spelade spel och läste bloggar. Tog sedan en promenad i det härliga vädret (det hade slutat snöa).
Resten av eftermiddagen spenderades hemma hos Mathilda. :)

Under eftermiddagen så fick jag även ett väldigt uppskattat telefonsamtal från min vän Lina. Var underbart att prata bort en stund med henne, vi pratas vid alldeles för sällan, och ses gör vi ännu mer sällan.. men måste ta och planera in en träff snart, saknar henne massor! Det jobbiga är att hon bor i Umeå, vilket gör att det är lite krångligt att få till en date, men vill man så måste det gå! :)



Bilden är tagen 2007 i vårat älskade Zurich.

Älskar dig vännen!



Nu ska jag ta och hoppa i säng, imorgon blir det plugg igen tillsammans med Claire.  :)

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gullig du är vännen! Så kul att prata med dig också :) lyckades verkligen hitta en bra bild :p men vi måste ses snart!! saknar dig gumman!

2011-01-07 @ 15:15:33
URL: http://linamariasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0