Ett avklarat, ett kvar

Nu är opponeringen gjord, var riktigt roligt faktiskt! :) Blev en givande diskussion, och sånt är alltid roligt! Godkända på opponeringen blev vi också, så det känns skönt att veta!

Förrutom seminariet så har jag inte gjort speciellt mycket idag. Tog en rejäl sovmorgon imorse, så när det jag väl pallrat mig upp ur sängen så var det bara att hoppa in i duschen, klä sig och äta frukost/lunch innan det var dags att gå till Claire :) När jag kom hem igen så blev det en löprunda tillsammans med Simon, sen har det mest blivit slappande framför datorn. Ska sjunga lite singstar om en stund tänkte vi :)

Blir tyvärr ett bildlöst inlägg idag, har inget kul att fota =P

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: måna



Vad roligt för er, att det gick bra på opponeringen

Nu är det bara resten kvar ! =) det kommer att gå galant! Nu har ni råg i ryggen!

Seeeeen´är det semester =)=)=)



kram

2011-01-03 @ 22:54:22
Postat av: Anna

Vad underbart det måste kännas!!! inte långt kvar nu :D puss vännen

2011-01-04 @ 11:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0