Jobb på 62C

Sitter på tåget påväg till eskilstuna, ska jobba på neonatal nu två nätter. Även om jag inte är speciellt taggad på att jobba (speciellt inte när jag vet att det är massor att göra), så ska det ändå bli mysigt att komma dit igen. Trodde att julnätterna var de sista för den här gången, men så var det icke :P

Idag har jag och Claire suttit och fixat med uppsatsen, nu är vi snaaart klara, bara ett stycke kvar att fixa till, som vi inte hann klart med idag. Sen är det över :)

Blir inte så superkul inlägg idag, då jag dels inte har så mycket att skriva, dels är det rätt skumpigt på tåget :)


Bjuder på en bild från Thailand. :) Snart är vi där :)

Vad har ni gjort idag?

Fick nyss reda på att bussen från arboga är inställd, så blir att åka buss istället, oppas bara att vi inte blir alltför sena. börjar ju jobba 21.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0