Sjuksköterskeexamen

Var en helt underbar dag igår, som jag aldrig kommer att glömma! Dagen började med champagnefrukost hemma hos Emma Karlsson, tillsammans med jättemånga från klassen! Har tyvärr inga bilder därifrån än, men så fort jag får tag i några så kommer de upp :)

Vid 12 var det dags för fotografering, men fotografen som skulle komma dök inte upp. Så vi fick arrangera en egen gruppbild, som dessutom är gratis, så det kändes inte som att det gjorde så mycket :P

Efter det så var det tid för själva avslutningen i aulan, där lärare och studenter höll tal, och våra sjuksköterskebrocher delades ut.

På kvällen hade vi middag och fest på strömpis, och jag kan inte säga något annat än att det var en sjuk lyckad kväll! Var länge sen jag hade så roligt!!

Lägger upp lite bilder från dagen, fler kommer inom de närmaste dagarna :)


Sjuksköterskebroschen


Marcus höll ett fantastiskt bra tal från oss studenter!


Vi är gaaanska så många :)


Glada och nöjda efteråt :)


Bilderna från kvällen på strömpis finns i min kamera, och den ligger hemma hos Claire, så de bilderna kommer imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0