Älskar sommaren

Jag känner att det viktigaste denna sommaren när jag jobbar så mycket, och endast hade en vecka semester är att utnyttja all tid som jag inte jobbar. Att inte bara gå hemma och dra innan och efter jobb utan att faktiskt hitta på saker även de dagar man jobbar. De lediga dagarna är man snabb att boka upp och planera, men även de dagarna man jobbar finns det ju lite tid att göra saker på. Och jag känner mig faktiskt piggare de dagar jag har hittat på nåt, än de dagar jag bara legat hemma innan eller efter jobbet :) Sen behöver man ju självklart vila vissa dagar också, men ni förstår kanske poängen :)

Idag har jag alltså utnyttjat dagen. Klev upp vid 9, stoppade i mig lite frukost och åkte sen ut till Ärla för att spendera förmiddagen med Linda och hennes familj. Albin fyllde år i tisdags och lilla Max fyller år på lördag, så vi åt tårta och firade lite :)
Imorgon em ska jag och Simon åka ut igen då det ska bli fint väder, och då är det mycket härligare att vara ute på landet än inne i stan. Och sen har de pool också, och Simon är väldigt sugen på att bada :) På kvällen så funderar vi på en sväng ner på stan för lite middag och en öl :) Får passa på att hitta på nåt när vi väl har en ledig dag, samtidigt :)

Nu blir det lite tv innan det är dags för sängen. 

Ha det så bra! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Måna



Såå är det ! Allt som oftast ger aktivitet oss en dos av energi =)

Det svenska måttet...lagom är bäst!..håller långt !

Ta ett dopp, en god middag på stan och en öl...

DET är ledighet ! =)

kramar till er

2011-07-07 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0