Tråkdag

Idag har solen skinit hela dagen, men idag har jag inte utnyttat det fina vädret.. Har inte alls varit på humör och mest legat inne hela dagen. På förmiddagen så var vi iväg och storhandlade, vilket var välbehövligt då kyl och skåp gapade tomma. Men sen Simon åkte till jobbet vid 14 så har jag inte gjort nånting, mest legat i sängen och halvsovit. Hade först tänkt gå ut och sola nu när solen väl skiner, men hade ingen lust till det. men får helt enkelt acceptera att man känner så ibland. Känner att tröttheten kommit ikapp mig, känner att mitt hoppande från att jobba dag till natt, tillbaka till dag och sen fler nätter som jag gjort sista veckan inte är nyttigt, kroppen är helt färdig. Men det är ju bara den här veckan, sen ska jag nog försöka jobba dagar igen. Ska jobba två nätter nu, och sen söndag natt, men sen blir det nog dagar resten av veckan :)
6.5 vecka kvar till semestern. Känns länge, men om 4 veckor är de flesta tillbaka från semestern, och då blir det iallafall lite lugnare på jobbet :)

Nej, nu blir det lite chokladmuffinsbakande till min älskling som jobbar kväll, och sen ska jag nog lägga mig och vila en stund till :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0