Egentid

Ja, nog känns det att man är igång och jobbar igen! Har varit riktigt trött igår och idag, iallafall på kvällen när jag kommer hem från jobbet! Idag fick vi flexa hem redan vid 14, istället för 16 som vi skulle ha slutat, vilket inte alls var helt fel :)

Ikväll jobbar Simon, vilket innebär att jag har haft några timmar för mig själv. Och den tiden har jag ägnat åt scrapbooking. Var några veckor sedan jag gjorde nåt nu, och det beror mycket på att jag plockade undan allt innan inflyttningsfesten, och då blir det inte riktigt av på samma sätt... men nu är sakerna framme igen och jag är igång :)

Är riktigt skönt att ha några timmar för sig själv ibland, att helt själv kunna bestämma när man ska äta m.m. Så till exempel så började jag med 30 minuters powernap i soffan, vilket jag har börjat göra allt oftare. Är så himla skönt att sova en liten stund, och jag slocknar på typ 30 sekunder när jag lägger mig ner.. sen är man lite halvdöd när det är dags att vakna igen, men det går ganska snabbt över :) Gäller att hitta sätt att samla lite extra energi när man jobbar så mycket som man gör...

Nej, skaåtergå till pysslet. Har gjort en sida till i våran kalender... men tänkte visa er den sida som hänger framme just nu... för juni alltså :) Är riktigt nöjd med den!



Vad har ni för planer för midsommar? Själv ska jag jobba hela helgen, men ska iallafall hinna med lite mys med mina föräldrar som kommer på besök :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0