Life is good!

Ännu en härlig dag med Gick upp redan vid 8.30 för att honna ut på en joggingrunda innan det blev för varmt. Ut kom jag, men det var en liten aning för varmt redan då, så blev en del promenerande varvat med joggingen... men ett riktigt skönt sätt att börja dagen på :)

Precis när jag kom tillbaka så ringde de från jobbet och frågade om jag vill börja 14 istället för 12.30, vilket jag såklart ville! Så jag hoppade in i duschen, väntade in hjärtat som också var ute och tränade, och sen åkte vi ner till Vilsta för lite solande! Tanken var att vi skulle våga oss på att bada, men var så skönt i solen, så vi skippade det denna gång.


En glass hann vi såklart också med, det bästa med sommaren :)


Nu är vi hemma igen och slänger i oss lite lunch innan det är dags att åka till jobbet. Men känns ändå skönt att ha utnyttjat dagen, och inte bara sova bort förmiddagen, vilket jag i vanliga fall brukar kunna vara ganska duktig på det... ;)

Nej, dags att byta om, äta upp lunchen och sen slänga sig på cykeln :)

Hoppas att ni har en underbar dag i det härliga sommarvädret!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0