En massa mys och storhandling

Har varit ledig idag, vilket har varit riktigt underbart! Vaknade redan 7.40 och var helt klarvaken, vilket kändes lite udda såhär på en ledig dag. Men antar att det beror på att jag slog på stort och sov 13 timmar natten till igår :P Så när jag legat en stund och inte kunde somna om så klädde jag på mig, åt lite lätt frukost, och stack sen ut på en joggingrunda. :)
Är en riktigt härlig känsla att kolla på klockan och se att den är 9 och veta att man redan varit ute och tränat. Och en dag som denna när det har varit riktigt varmt så är det ju ännu härligare, för då är det ju fortfarande riktigt behagligt ute. :)

Efter en andra frukost åkte jag ut till Ärla för lite mys och med Linda och hennes barn. Lika trevligt som vanligt! :) Vid 15.30 styrde jag in mot stan igen, plockade upp Simon och styrde ut på landet åt andra hållet för ett besök hemma hos Cilla. Blev bjudna på chokladbollar och saft ute i trädgården. Jättemysigt! Har knappt setts alls sen vi flyttade hit, det får vi ta och ändra på nu framöver :) Efter ett par timmars snack, åkte vi med dom till morfar där vi blev bjudna på middag! :)

Sammanfattningsvis så har det varit en mycket lyckad ledig dag, som jag har utnyttjat till fullo! På vägen hem passade vi även på att åka förbi willys för att fylla på kylskåpet och frysen lite, började eka väldigt tomt därinne :P
Nu ska jag slänga ihop en sallad att ha till matlåda imorgon och sen blir det bums i säng! Känner mig rätt seg, vilket kanske inte är så konstigt, är ju inte van att vara ute en hel dag så här :)

Vad har ni haft för er idag?

Lägger in en bild som Simon tog på våran semester som jag tycker väldigt mycket om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0