Nöjd

Känner att jag är på sånt där härligt humör idag! :) Var roligt att vara tillbaka på jobbet igen, och speciellt eftersom vi idag var mycket folk och lagom mycket att göra... eller jag hade iallafall lite att pyssla med nästan hela dagen, och det är då som det är som bäst. Då går tiden fort, men man slipper stressa. Jag och Victoria hann även med en glass i solen på lunchrasten, vilket inte var helt fel! :)

Efter jobbet tog jag mig i kragen och stack ner till gymmet för ett träningspass. Är så lätt att bara lägga sig i soffan när man kommer hem, men det känns så bra efteråt om man tar sig iväg på träning. Påvägen hem handlade jag grillad kyckling som jag ätit till middag. Har fått riktigt dille på grillad kyckling just nu, blir sugen på det varje gång jag är och handlar :P Är ju väldig praktisk mat också, slipper tillagning. Gjorde bara en sallad till, så är ju rätt nyttigt också :)

Nu funderar jag på om jag ska slänga ihop en omgång scones tills älsklingen kommer hem, han jobbar kväll och borde komma om 45 minuter eller något. Och ofta är man hungrig när man kommer hem från kvällspassen, så tror nog att det blir en bra ide med scones :)

Imorgon förmiddag ska vi till banken och fixa lite saker, och sen måste vi ta en tur till ÖB för att inhandla en del grejer till semestern. Bara 4 arbetspass kvar nu. :) Även om jag tycker att det är otroligt roligt att vara på jobbet så ska det faktiskt bli rätt skönt att vara ledig en hel vecka, hoppas bara på fint väder nu också :)

Slänger in en bild från min middag på balkongen. Ibland är det rätt härligt att vara själv, att ha lite egentid. Iallafall så länge man har nåt att göra ;)




Nu blir det sconesbakning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0