Rymdgubbar

Känner nu hur glad jag är att jag och Simon fått nästan helt lika schema i sommar. För den här veckan går vi om varandra rätt mycket, den ena jobbar dag och den andra kväll, och om vi hade jobbat så hela sommaren så hade det blivit en rätt tuff sommar. Speciellt eftersom min jobbsituation under sommaren kommer bli allt annat än rolig så är jag glad att jag har sällskap när jag väl inte jobbar. Är jag ensam sitter jag och ältar så mycket...

Idag har vi på förmiddagen haft saneringsutbildning där vi har lärt oss hur vi ska göra om det till exempel händer en kemisk olycka eller där personer fått andra farliga ämnen på sig. Vi fick testa att klä oss i saneringsdräkterna vilket var väldigt lärorikt, det svåraste var nog att få på sig dom... Och med dom på så kände man inte sig så värst smidig, man såg ut som att man hade rymddräkt på sig :)
På eftermiddagen blev det lite jobb :)

Efter jobbet har jag inte presterat så speciellt mycket... var lite sugen på att dra ner till stan och käka och dricka en öl, men i brist på sällskap somnade jag istället i soffan. Så fick sedan laga till lite mat hemma istället, och efter det har jag även bakat chokladbollar som jag tänkte överraska älsklingen med när han nu snart kommer hem från jobbet! :)



Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: måna



Vad skönt för er att kunna jobba något så när lika !

Du...de där bollarna är snart slut i ett nafs...

har du tagit det du vill/behöver ??

kram till er

2011-06-01 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0