Underbar start på 4 lediga dagar!

Började min lördag med spinning klockan 10, och ett riktigt mördarpass dessutom, så nu vet man att man lever. :) Men känns riktigt bra att börja helgen med det, sen blev det en liten tur till bolaget och nu är jag hemma och packar ihop mina saker. När Simon slutar jobbet vid 15.30 så är det full fart mot Falun som gäller... men innan det tänkte jag hinna med en fika hemma hos min mormor. Köpte jordgubbar när jag var på stan som jag tänkte vi skulle ha till fika, men när jag ringde henne så stod hon och bakade rabarberpaj, så blir det till fika istället. Tar med jordgubbarna till Falun istället så får det bli efterrätt till middagen ikväll :)

Är så underbart väder idag, kan knappt tro att det är sant eftersom jag är ledig. Hoppas att det håller i sig några dagar till eftersom jag är ledig ända till på onsdag :)

Nu ska jag fortsätta att packa och bära ut saker till bilen. Blir kanske någon uppdatering i Falun, annars hörs vi på måndag kväll när vi kommer hem igen :)

Avslutar med en bild på de underbara jordgubbarna. Jordgubbar är äkta sommar för mig :)



Ha en underbar helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0