Blommor och chokladbollar

Idag var också en väldigt bra dag på jobbet. Jobbade väldigt mycket själv på eftermiddagen, vilket var väldigt roligt. Är såklart massor kvar att lära sig, men känns iallafall att man kommer framåt! Man lär sig saker precis hela tiden, och det älskar jag :) Imorgon är det utbildning som gäller hela dagen, alla nya inskolningar ska vara med, och vi ska gå igenom såna saker som vi känner att vi behöver lära oss, sånt som blivit missat under inskolningen och så... så jag hoppas det blir en givande dag :)

Direkt efter jobbet så hämtade mormor mig och Simon vid sjukhuset. Hon är så snäll och skjussar oss till Willys för att handla då vi inte har någon bil för tillfället. Efter vi varit på willys så åkte vi till blomsterlandet, mormors syster ville ge oss en orkide i inflyttningspresent, så vi var där och valde ut den... Blev även några andra krukväxter, plus tulpaner. Älskar verkligen tulpaner. :)

Efter maten blev det chokladbollsbak, var så himla sugen på nåt sött. Jag vet att jag inte borde äta nåt sånt, men jag är ju lite sjuk :P haha.. eller jag har iallafall haft ont i halsen hela dagen, och känner mig rätt seg :P
Ska ta och avboka spinningen imorgon, för att kunna se hur jag mår imorgon. Man måste avboka senast två timmar innan, och det blir lite tajt att hinna avboka efter jobbet om jag inte mår bra. Så får ta en sväng till gymmet om jag mår bra, så ska vi boka spinning till torsdag istället. Simon ska jobba kväll imorgon, så då är det bättre att vi tar spinningen på torsdag :)

Nu blir det lite slappande i soffan och mumsande på chokladbollar, innan det blir sängdags tidigt :P










Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0