Fredagsmys!

Äntligen är det helg, och just nu känns det väldigt skönt att det är helg eftersom jag blivit dunderförskyld. Har väldigt svårt att tro att jag skulle kunnat jobba imorgon, så tur att jag är ledig! Blir att tillbringa helgen i soffan, med undantag för ett par timmar imorgon då det blir ett besök på IKEA tillsammans med John och Hanna. Behöver handla en del saker till lägenheten, så ska bli roligt, hoppas bara att jag känner mig lite piggare imorgon :) Men ska ta och sova riktigt länge imorgon, så då ska det nog gå bra :)

Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza, och sett på film i soffan. Riktigt fredagsmys alltså! Hade tänkt att vi skulle åkt till Örebro i helgen, men eftersom jag inte mår bra så blev vi hemma.. och på ett sätt ska det bli ganska skönt att bara gå hemma och inte göra något speciellt hela helgen. Men samtidigt så hade det ju varit trevligt att åkt till Örebro också! :) Men ska dit om två veckor, så känns ändå ok :) Då blir det att fira St. Patriks day tillsammans med Claire och några till, ska bli riktigt roligt!

Nu ska vi fortsätta se film, hoppas att ni har en trevlig fredagskväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0