Halvsjuk

Blev ingen träning idag... har lite ont i halsen, är alldeles tjock i halsen och hosta på det. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, vill ju träna!!! Har blivit väldigt lite träning de här två sista veckorna, så utmaningen startade ju inge vidare.. Är ju ny vägning/mätning på söndag, men sen blir det nya tag nästa vecka! Vill verkligen komma igång med träningen så känns lite surt att bli förskyld nu! Men känner att jag inte vågar ta några risker, för jag vill inte behöva vara hemma från jobbet, så då gäller det att vila på kvällarna :)

Ikväll är jag ensam hemma då Simon jobbar.... passar på att plocka fram scrapbookingsakerna och pysslar lite. Var väldigt länge sen jag tog mig tid till det, så var dags nu! Berättade ju att jag började göra en kalender i slutet på december... blev bara 3 månader, men tänkte att jag skulle fortsätta med den snart... Lägger in bilderna från februari och mars så får ni se vad jag sysslar med :)

Februari


Mars




Nu ska jag ta och äta lite middag. Jag har lagat lasagne, fast med ett nytt recept där man använder keso istället för bechamellsås :) Får se om den går att äta!

Vad har ni gjort idag?

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0