Härliga helg!

Hoppas att ni alla haft en bra helg, för det har jag haft! Har ganska nyligen kommit hem, och hjärtat mitt har precis satt upp en del saker på väggen som vi handlade igår. När vi förlovade oss så fick vi ett presentkort på Entré, men vi bestämde då att det inte var så stor mening att köpa saker till gamla lägenheten, så vi sparade det tills vi hade flyttat. Butiken finns dock inte i Eskilstuna (vad vi vet :P ) så passade därför på nu när vi var i Örebro. Hitatde en massa fina saker och hade kunnat handla en massa fina saker till, men det får bli en annan gång!

Bland annat så köpte vi den här


och de här ljuslyktorna och lampskärmen


Sen köpte vi en sak till, men den är del i ett lite större projekt, så visar bilder sen när allting är klart! :)


Sammanfattningsvis så har det varit en riktigt bra helg! Träffat en massa fina människor och bara varit ledig! Avslutade helgen med ett kalas i Näshulta, då Kristina fyller år i veckan. Var mycket trevligt att träffa alla små kusiner igen! :)

Nu blir det lite uppackning av grejer, middag och sen film i soffan för imorgon är det måndag igen och det är dags för en ny jobbvecka! Härligt att ha varit ledig, men tycker att jobbet är så roligt så känns inte så värst motigt att gå till jobbet imorgon heller! :) Är väl så att jag på tre lediga dagar (vilket jag inte haft sen jag började tror jag) har återfått lite energi :)

Vad har ni haft för er i helgen?
Kram

Kommentarer
Postat av: Måna



Titta ! Vad fint det blev =)

Jaha, det var snabbt jobbat, så då väntar vi på

resten av grejerna =)

Tack för helgens besök! =)

2011-03-20 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0