Helg på jobbet

Har spenderat dagen i Malmköping, kände att jag var tvungen att hitta på nåt och inte bara gå här hemma... så tog bussen till Malmköping för att hälsa på farmor och farfar.
Simon jobbade sin 4e natt inatt, så han har ju sovit hela dagen. Och imorgon är det min tur att sova hela dagen, för inatt ska ju jag jobba :P

Har precis ätit tacos till middag, och sitter nu och tittar på film. Sen när jag går till jobbet så ska Simon åka till John för att dricka öl och spela wii.. :) Så antar att jag kommer ha en bakfull pojkvän imorgon när jag vaknar :P

Nu ska jag återvända till Simon som ligger i soffan och se klart filmen, innan det är dags att bege sig till jobbet :)

Vad ska ni göra i helgen??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0