Spinning

Jaha, nu var första spinningpasset avklarat. Eller ja, jag har kört ett spinningspass förrut, men det var nog minst 6 år sen, så det räknas inte riktigt. Men är iallfall nöjd med dagens träningspass och räknar med en rejäl träningsvärk imorgon. Var riktigt roligt, och jobbigt, fick lite ont i knät på slutet, men tror att det går över när jag får köra några gånger. Så har nu bokat in oss på ett nytt pass nästa onsdag. Passade tyvärr ingen dag innan, så får bli gym och löpning veckan imellan :)

Imorgon är det äntligen dags för Örebro =D, ska bli riktigt roligt att komma "hem" och få träffa en massa fina människor! Framförallt så saknar jag Claire väldigt mycket, så ska bli härligt att ses igen! Imorgon kväll så blir det middag, öl och firande av St. Patriks day på Olearys, och på fredag blir det bakishäng hemma hos Claire :) Resten av helgen är ganska så oplanerad, men antar att vi kommer ha ganska fullt upp ändå :)
På söndag blir det att åka hem rätt skapligt, för på söndag em så ska vi ut till morfar och Kristina för födelsedagsfika, då Kristina fyller år senare i veckan!

Kände oss så duktiga efter spinningen så vi köpte lite godis på vägen hem, kanske inte är det bästa om man vill vara nyttig, men de tar ju iallafall ut varandra :P
Nu ska jag packa väskan inför imorgon, då vi åker direkt efter jag slutar jobba. Kommer ta med mig datorn i helgen, så blir kanske nån uppdatering iallafall :)



Hoppas att ni har en trevlig kväll! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0