Träning

Då var även denna helgen slut, och för min del har den ju bestått av jobb, så gör inte så mycket att den är slut. Annat blir det nästa helg då ett besök i örebro står på schemat. Åker dit redan på torsdag em när jag slutar jobbet, och sen på kvällen blir det FEST på olearys med en massa underbara människor! <3 Blir att fira st. Patriks day, så tror på en hellyckad kväll!

När jag tog mig upp ur sängen vid 14-tiden idag så blev det lite lunch och sen packade vi träningsväskorna och cyklade ner till stan för lite träning på gymmet. Blev 30 minuter på crosstrainern och 30 minuter styrka. Så känner mig helnöjd med träningen. Och det gjorde att jag bättrade på veckans träningsstatistik iallafall litegrann.. Var ju sjuk första halva veckan, men sen blev det 2 pass i slutet, så det får vara godkänt :) Träningsplanerna för veckan som kommer är gym på tisdag och spinning på onsdag, sen helgen kommer nog bli lite halvdann när vi är i Örebro..

Nu blir det lite film i soffan innan det är dags för sängen. Imorgon är det jobb igen som gäller, jobbar 11-19, så blir iallafall lite sovmorgon. :)

Vad har ni gjort i helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: mathilda

Härligt att ni kommer, wihoo :) Saknar er så, både jag och Fabian :) Våran helg var bra, han sov hos gudmor igår tills idag och kom hem supernöjd! Jag var ute igår, härligt och kanonskoj! Nu blire sängen, heeelt slut. puss!

2011-03-13 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0