Bio

Har ganska nyligen kommit hem från bion, var och såg "Hur många lingon finns det i världen?" tillsammans med Linda. Och har ni inte sett den, så SE den! Den var otroligt fin, och väldigt roligt. Många skratt blev det, även några tårar, men mest skratt och glädje!



Igår kväll var jag iväg till Elise, och det blev en mycket trevlig kväll. Spenderade några timmar på hennes balkong med scones, te och en massa snack. Hade ju en del att uppdatera varandra med, har ju inte setts på 10 år, bortsett från den kvällen vi var och såg the Ark. Åkte dit vid halv 7, och helt plötsligt var klockan 21.30 och det började vara dags att åka hem. Skulle ju upp skapligt tidigt imorse och några timmars sömn har jag hört ska vara bra :)

Så på tal om sömn är det snart dags för sängen. Är ledig imorgon men ska försöka ta mig upp relativt tidigt, för tänkte åka en sväng till gymmet på fm, och sen bär det iväg till Örebro för mys med Claire. Ska även träffa Mathilda och Fabian, vilket jag också ser väldigt mycket fram emot. :) Ser helt enkelt väldigt mycket fram emot min lediga dag =)

Blir nog ingen uppdatering fören jag kommer hem på fredag!

Ha det så bra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0