En underbar start på en underbar vecka!

Känner på mig att detta kommer bli en riktigt, riktigt bra vecka! Varje dag är fyllda med roliga och trevliga saker :) Började denna bra vecka med en löprunda och några timmars solande på balkongen! Passade även på att läsa på lite inför S-HLR kursen imorgon, när jag ändå satt ute i solen :)  Är första dagen som jag satt ute och solade i år (förrutom Thailand då :P), för jag har jobbat varje hela tiden det varit fint väder tidigare, men nu var det min tur att lapa lite sol :) Nu äter jag lite lunch innan det är dags för ett kvällspass på akuten. Simon jobbar dag, och sen åker han direkt till Stockholm för en 24h kryssning med min bror.

Tänkte ge er en liten presentation för min härliga vecka :)
Imorgon (tisdag): Utbildning på fm /jobb på em. Sen blir det afternoon tea hemma hos Elise. Senare på kvällen kommer älsklingen hem från kryssningen :)
Onsdag: Utbildning på dagen, och sen på kvällen blir det bio med Linda. Ska se "Hur många lingon finns det i världen?"
Torsdag: Ledig :) På min lediga dag blir det en tur till Örebro. Dagen ska spenderas med Mathilda och Fabian, och efter 16 när Claire slutat jobba blir det kvalitetstid med henne! <3
Fredag: Lite sovmorgon då jag tror det kan finnas risk för att vi sitter uppe och pratar halva natten, sen blir det att åka tillbaka till Eskilstuna för kvällsjobb.
Lördag: På dagen mys med hjärtat, på kvällen blir det jobb
Söndag: Dagjobb, och sen styr jag bilen mot Falun för att vara där ett par dagar. Även Bitte och Agnes ska dit, så blir trevligt! :)

Nu ska jag klä mig lite och sen blir det att cykla till jobbet :)

Vad har ni för planer för veckan?


Kommentarer
Postat av: mathilda

Hoho! Kommer bli skoj o se dig torsdag! :) Fabian frågar även om när han ska få sova hos er igen, då han är grymt sugen på o elak med vattenballonger med simon :D Sa att han får fråga dig när du kommer :)

2011-05-09 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0