Ensam...

... eller folk säger att man ska kalla det egen tid. :) Ibland är det skönt att vara ensam hemma, man kan göra vad man själv vill utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Men ibland blir jag bara rastlös av att vara ensam, beror lite på vad jag är på för humör. Simon är i örebro och ser på fotboll och kommer hem imorgon. När han åkte kändes det rätt värdelöst, första gången på länge vi är lediga samma dag och inte ska iväg nånstans och dessutom så är det ju fredag kväll... Så kände mig lite ensam och tyckte lite synd om mig själv en stund efter att han hade åkt. Men sen bestämde jag mig för att inget blev ju bättre av att deppa, jag var ju faktiskt ledig och jag tänker njuta av min lediga fredagskväll vare sig han var hemma heller inte. Så satte på hög musik och började städa ( inte för att städa är så roligt, utan för att det är roligare att ha en städad lägenhet). När städningen var klar plockade jag fram mina pysselsaker och hällde upp ett glas vin och njöt av att vara ensam :)

Nu ska jag snart ta och krypa i säng då jag ska upp tidigt imorgon för att jobba! Efter jobbet ska jag åka ut och hälsa på Linda och hennes familj en stund. Simon kommer hem imorgon, men han ska jobba kväll, så han kommer inte hem fören vid 22.

Vad har ni för planer för kvällen?

God natt! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0