Eurovision + invägning 7

Jaha, söndag morgon. Inte det roligaste att vara vaken så här tidigt kanske, men vad gör man inte för jobbet ;) Och nu när jag väl kommit upp så känns det helt ok, det värsta är innan man tagit sig ur sängen :P

Blev lite väl sent i säng igår, hamnade i soffan framför eurovision, och det var ju lite spännande där ett tag med poängen. Men gav upp när dom drog iväg med typ 35p, då blev det sängen för mig. Och efter det verkar jag ju inte ha missat nåt :P Men en 3:e plats är ju bättre än på väldigt länge, så man ska nog inte klaga... förra året kom vi ju inte ens till final...



Är även dags för invägning 7...

vikt: 59.6kg (+0.1kg)
mage: 81cm (-1cm)
rumpa: 94cm (-1cm)
lår: 55cm (+0.5cm)

Ja, trots dålig träning så rusar det ju iallafall inte uppåt på siffrorna, så det är jag nöjd med. Om jag ska vara ärlig så är jag nöjd på att ligga runt dessa siffror, men lite mer minus skadar ju inte.. Kan ju vara bra att ha lite till godo inför sommaren när det brukar kunna bli lite extra av allt :)

Nu är det dags att klä sig och cykla till jobbet :) Och direkt när jag slutar ska jag skynda mig hem för att hämta bilen, och åka iväg hem till Falun :)

Ha en bra dag!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0