Fotboll

Nyss ätit middag och Simon tittar nu på fotboll. ÖSK spelar visst mot Norrköping, så antar att jag inte har så mycket sällskap av honom ikväll.. :P





Sitter och lyssnar på Winnerbäck och känner att det ska bli ganska skönt med en ledig dag imorgon. Har varit rätt trött de sista dagarna, måste vara helgens bravader som fortfarande sitter i... Idag känns det lite bättre då jag somnade redan vid 22 igår kväll, men ska ändå bli riktigt skönt med sovmorgon imorgon! Övriga planer för morgondagen är en tur ner till gymmet och även en sväng till stan. Skulle behöva köpa en axelbandsväska, gärna en brun, annars en svart. En tur till bolaget blir det nog också... Sen hoppas jag även att solen ska skina så man kan få passa på att sola lite :)
På kvällen är det äntligen dags för blåljusfesten! Ska bli riktigt roligt! Är första personalfesten på nya jobbet och jag ser fram emot kvällen riktigt mycket!

Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid älsklingen och läsa lite. Om jag kan koncentrera mig det vill säga, han brukar inte vara helt tyst när han ser på fotboll :P

Har ni gjort nåt roligt idag? :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0