Inte konstigt...

... att jag nästan alltid är trött, hur mycket jag än sover. Tror inte att det gått en ända natt sen jag började nya jobbet som jag inte drömt om jobbet på natten. Vilket i sin tur leder till att jag alltid vaknar stressad, med känsla av att jag glömt något, eller missat att rapportera något viktigt. Ibland vaknar jag även mitt i natten med hjärtat i halsgropen pga av något jag tror att jag missat. Jag hoppas verkligen att detta försvinner när man börjar bli lite mera van i arbetet. Men med tanke på hur denna sommar kommer att bli så räknar jag med att drömmarna iallafall lär fortsätta tills sommaren är slut. Tur att jag älskar att gå till jobbet iallafall :)

Sov som vanligt alldeles för länge idag, tog mig inte upp ur sängen fören vid 11.30, och då är det inte så länge kvar tills det är dags att ge sig iväg till jobbet. Ska fixa lite lunch och slappa en stund i soffan innan det är dags :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0