Solen skiner

Idag blev det en sovmorgon, den var inte riktigt planerad, men jag tog mig helt enkelt inte upp när klockan ringde vid 9 så var inte så mycket att göra... Pallrade mig upp strax före 11, och kom då på att det var onsdag, vilket innebär att jag börjar redan 12.30. Inte mycket tid kvar alltså. Så nu lagas det lunch/matlådor och jag försöker vakna till lite.. :P

Solen skiner idag, vilken lycka! Är mycket lättare att vara pigg och glad när solen skiner, hade ju som vanligt inte sån tur med min lediga dag i måndags, det regnade nästan hela dagen, och så även igår när jag åkte hem från Falun. LIte synd att jag sov över all möjlighet att gå ut i solen idag, får hoppas att det fina vädret håller i sig till i helgen när det är dags för inflyttningsfest :)

Nu är det dags att sätta lite fart!

Ha en härlig dag i det fina vädret! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0