Torsdag i världsklass

Måste erkänna att jag i nuläget är ganska seg. Nyss hemkommen från kvällsjobb, och snart blir lite mys i soffan innan det är dags att sova. Som tur är så jobbar jag kväll imorgon med, så får iallafall lite sovmorgon!

Jag utnyttjade min lediga dag igår fullt ut, och slog till med en av de bästa dagarna på länge :) Eftermiddagen spenderades med Mathilda och Fabian, vilket var lika mysigt som vanligt. 
Kvällen spenderades med finaste Claire! Vi satt ute på hennes altan hela kvällen och drack vin, åt chips, pratade en massa och bara myste! Var flera månader sen vi sågs och verkligen hade tid att bara vara, så det var väldigt välbehövligt! Satt ute ända till efter tolv, då vi var tvugna att flytta in till soffan, eftersom det började regna :P

I början av kvällen...


..och i slutet. Mys <3


Idag blev det lite sovmorgon innan det var dags för mig att åka hem till Eskilstuna igen!

Vad har ni för planer för helgen?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0