Underbart!

Festen igår var riktigt lyckad! Tyvärr känner jag mig inte riktigt lika lyckad idag, har varit rejält bakis och känner mig allmänt sliten! Men det var det absolut värt! Orkar inte skriva så mycket nu ikväll, så lägger in några bilder istället. Vill bara säga ett stort tack till alla fina som kom och gjorde kvällen så toppen! Det jag inte tycker om med att bo i Eskilstuna är att det är på tok för långt bort från kära vänner! Så bara att få träffa dom igen gjorde kvällen oslagbar!









Nu ska vi göra ett städryck, har inte orkat det än :P Sen blir det att sova tidigt. Imorgon ska vi åka och hälsa på farmor och farfar innan jag ska jobba kväll.

Vad har ni haft för er i helgen?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0