Konstigt inlägg?!?!

Ny vecka, nya tag... Första arbetsdagen av veckans sex stycken avklarad. För varje dag jag är på jobbet så känner jag ännu mera att jag verkligen valt rätt yrke, att jag inte skulle kunna ha ett bättre jobb. Tycker att det är riktigt roligt att jobba, och det är väl ett rätt bra tecken! Idag efter jobbet åkte vi hem till min mormors syster och hjälpte henne med några saker, och sen åkte vi vidare till Tuna Park. Påvägen dit blev det dock ett stopp på McDonalds för middag, så vi båda två var alldeles utsvultna... På tuna park inhandlades det en present till en söt tjej som fyller år i veckan :) Sen vi kom hem har vi mest legat i soffan och kollar tv, samt spelat wordfeud, som kvällarna brukar se ut alltså... Det förförra inlägget som jag skrev, det som hette "ledig imorgon" blev jättekonstigt. När jag skrev det så skrev jag precis som vanligt, delade in texten i stycken och så där.. men när inlägget sedan var sparat och jag gick in på sidan för att kolla så var alla styckesindelningar borta och all text satt liksom ihop... Jag hoppas att det bara var något tillfälligt, och att det inte hör ihop med förändringarna som är gjorda på blogg.se. Måste även säga att så blev det inte när jag skrev ett inlägg igår från mobilen, men vore ju väldigt dryt om jag bara kunde blogga från mobilen.. Men får väl se hur det här inlägget blir.. Önskar er en fortsatt trevlig måndag! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, nu blev det så igen.. är det nån som har samma problem eller som vet vad man ska göra åt det? Skitstörande...

2011-10-03 @ 22:22:07
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Lina

Wordfeud, har precis börjat spela och det är sååå roligt :) utmana mig: linaaamaria

2011-10-03 @ 23:24:44
URL: http://linamariasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0