Ledig imorgon

Nu är arbetspassen för denna vecka gjorda, och de två sista var riktigt tunga så imorgon ska jag verkligen njuta av min lediga dag! Skulle ju egentligen varit ledig idag med, har ju min lediga helg, men tog på mig ett extrapass. Kommer kännas bra när lönen kommer :) Efter jobbet blev det en tur till stan för att inhandla lite lördagsgodis och sedan blev det en promenad tillsammans med hjärtat i det fina vädret. Är ju så underbart väder just nu, önskar att det stannar i flera månader :) Men så lär det ju inte bli, får väl istället ta och blunda och hoppas att tiden flyger iväg så att det kan bli 14 februari då vi åker till Egypten :) Skönt att ha en resa att se fram emot under den kalla vintern!! Nu ska jag strax gå och lägga mig, får väl se om jag får med min pojken min... han började precis spela tv-spel, så är inte säkert att vill gå och lägga sig :P Har inga direkta planer för morgondagen, ett träningspass skulle inte sitta fel, men sen får vi väl se... Simon ska jobba 14-21.30, så då får jag roa mig på egen hand :) Skriver lite mer imorgon! Vad har ni för er i helgen? KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0