Ny vecka

Börjar nya veckan med en ledig dag, vilket är väldigt skönt då även denna vecka bjuder på helgjobb. Som tur är så tar jag en liten minihelg torsdag kväll till lördag fm och åker upp till mamma och pappas nya hus och hjälper till med renoveringen :) ska bli skönt att göra nåt när man är ledig, och att få träffa mamma och pappa lite :)

I lördags efter jobbet var jag och Simon ut till tuna park för att köpa vinterskor. Hittade ett par jättefina stövlar, lägger in en bild så att ni får se :)

Nu ska jag åka och handla, måste bara komma på vad jag ska laga till middag.. Simon jobbar så blir ensammiddag... Nej, dags att ta tag i nåt!!


Kommentarer
Postat av: Claire

VART har du köpt dom där stövlarna? =)

2011-11-15 @ 08:23:59
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0