Sjuker

Första gången på väldigt länge som jag är hemma från jobbet, men kände igår kväll att det funkar inte när man är så förskyld!

Så har nu passat på att sova ut ordentligt, blev över 12 timmars sömn :). Nu ligger jag i sängen och försöker vakna till lite, messar lite med Simon som varit i Örebro och festat :) han skulle snart åka hemåt :) blir mysigt, har ju egentligen inte setts sen i torsdags. Förrutom typ 15 minuter innan jobbet igår.

I torsdags efter jobbet åkte jag till Hedemora där mina föräldrar nyss köpt ett hus :) de håller nu på och renoverar, så fredagen spenderades med att hjälpa farfar att sätta silicon i badrummet :) kändes att man inte är van att jobba med kroppen på det sättet, var helt slut på kvällen! Var ju dock på g att bli förskyld också. Lägger in en bild på deras fantastiska utsikt över Dalälven :)

Nu ska jag upp och äta lite frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0