Dagen efter...

Idag känner jag mig en aning sliten, och det beror inte på festen igår eftersom jag körde, utan kanske mer på de tre nätterna med nattjobb. Kom hem vid halv ett inatt, men då var jag klarvaken, så blev några timmar i soffan framför tvn innan vi kröp i säng. Vilket såklart resuterade i att jag var jättetrött imorse och sov till halv 12... så kan det gå..

Nu har vi precis ätit lunch och Simon ska strax åka till jobbet. Jag ska åka ner till affären en sväng för att inhandla det jag behöver för eftermiddagens aktivitet: Bullbak :) Får väl se hur det går, var länge sedan jag bakade några bullar :P

Kvällen igår var riktigt trevlig, roligt att träffa en massa nytt folk. I början av kvällen satt vi ute och grillade, men efter maten konstaterade de flesta att det var en aning för kallt att sitta ute, så blev att flytta in istället :)
Blev riktigt avundsjuk på deras hus, var hur mysigt som helst! Ett riktigt gammalt hus, men som var delvis renoverat på senare år. Så fanns en del att pyssla med, vilket kanske är charmen med att ha hus. Bjuder även på en bild på utsikten från deras tomt, superfint!!



Nej, dags att ta tag i bakningen!

Hoppas att ni har en härlig, lat söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0