Ett par dagar ledigt mitt i veckan

Halva veckan har gått och jag har nu bara två arbetspass kvar att jobba innan det äntligen är dags för min efterlängtade semester :) Men först så ska jag vara ledig två dagar som ska spenderas på bästa sätt. Imorgon blir det först lite sovmorgon och sen efter lunch bär det iväg till Mariefred en sväng för att hälsa på Bitte och Agnes. Var jättelänge sen jag träffade dem, så det ska bli jätteroligt!
Sen på kvällen blir det ett spinningpass tillsammans med Linda. Vi har i flera veckor försökt hitta ett tid som passat för båda, förra veckan hade vi bestämt ett pass men då blev jag ju sjuk. Men nu så ska det bli av! Är ju mycket roligare att träna tillsammans med någon. :)
Sen på fredag så blir det en sväng ut till Linda. Är härligt när man har några lediga dagar så att man hinner träffa alla fina människor :)

Var iväg på ett gympapass igår på friskis. Var gympa medel styrka, och styrketräning var ordet. Idag har jag den värsta träningsvärken på länge. Har ont i magen, nacken och axlarna, men det ska väl kännas att man har tränat! :)

Nu ska jag ta en dusch, och sen blir det nog sova, har varit otroligt trött ett par dagar nu, så dags att ändra på det! :) Helgen kommer att bjuda på nattjobb och födelsedagskalas, så blir nog inte så många timmars sömn, så gäller väl att ligga lite på plus inför helgen! :)

Hoppas att allt är bra med er!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0