Familjehelg

Eftersom planerna för helgen blev lite ändrade så här i slutet på veckan så blev det ju ingen utflykt till Stockholm utan istället besök av min familj. Jättetrevligt att få umgås med hela familjen, och för att följa traditionen så avslutades kvällen med en omgång plump.

Idag har jag inte gjort så mycket, har förföljts av en jobbig huvudvärk hela dagen, som först nu under kvällen börjar ge sig. Hade tänkt att jag skulle utnyttja de här sista semesterdagarna till att göra sånt jag tycker om men som man inte hinner med så mycket när man jobbar, som scrapbooking och att läsa böcker... men har inte blivit så mycket av det idag heller då jag mest legat utslagen i soffan :P
Men nu när jag känner jag mig lite piggare och efter att jag fixat lite mat så blir det nog lite pysslande. Måste ju passa på när Simon inte är hemma heller. :P

Även om den här semestern har varit väldigt efterlängtad och att det har varit jätteskönt att vara ledig så måste jag erkänna att börja jobba igen på tisdag! Saknar faktiskt mitt jobb, och det känns som en väldigt bra känsla. Är så glad att jag har ett jobb som jag verkligen trivs med! Det borde alla få ha!

Imorgon så står en dejt med Linda på schemat, följt av ett besök av farmor och farfar och sedan avslutar jag dagen med ett spinningpass. Måste ju utnyttja den sista lediga dagen, sen blir det 4 dagars jobb :)

Nu måste jag fixa nåt att äta, då magen börjar eka väldigt tom :P Vad har ni haft för er i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0