Härlig dag

Idag har varit en härlig dag! Började med sovmorgon, skulle egentligen gå upp vid 9, men somnade visst om igen och Simon väckte mig vid 11.
På eftermiddagen så åkte jag till Mariefred för att träffa Bitte och Agnes. Var jättetrevligt, hade inte setts på jättelänge så var väldigt roligt att träffa dem igen! Och Agnes hade blivit så stor! :)

När jag kom hem så blev det lite mat innan jag åkte ner för att spinna! Efter varje spinningpass känner man sig så otroligt nöjd med sig själv, för det känns hur bra träning det är. Plus att det är otroligt roligt! Påvägen hem var jag tvungen att handla, och var egentligen väldigt godissugen, men bestämde mig istället för att köpa lite frusen frukt. Så till kvällsmat blev det keso blandat med hallon och blåbär, riktigt gott var det! :)



Nu är det sovdags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0