Söndagsmys

Idag kom hjärtat hem igen efter att ha spenderat helgen i Nora hos sin pappa. Bland annat så sprang han ett halvmarathon som uppladdning inför Lingöloppet som går av stapeln om två veckor. Lite knäpp är han nog allt min karl :P

Själv har jag ägnat helgen mest åt att jobba och sova, men har även hunnit med kalas med kusinerna och middag hos mormor.
När jag gick hem från jobbet imorse strax efter 7 så var det med vetskapen om att jag nu har 2 veckor semester! Känns riktigt, riktigt härligt faktiskt! Även om jag tycker att det är otroligt roligt att jobba, så är jag efter denna sommar rätt sliten, så ska bli skönt att vila upp sig lite :)

Imorgon eftermiddag så bär det av till Örebro för att tillbringa några dagar där. Som jag längtat efter dessa dagar då jag ska passa på att träffa en massa underbara människor som jag saknar så mycket! <3
Börjar dock morgondagen med ett besök på bilbesiktningen kl 7.20, så någon sovmorgon blev det inte tal om, men det får jag väl ta igen någon annan morgon :)

Ikväll har det endast blivit slappande i soffan, orkade inte ens laga mat så köpte hem mat från pizzerian. Ibland får man vara lat, speciellt när man har semester :)



Nu är det dags för sängen då antalet sömntimmar blivit lite för få denna helg :P

Vad har ni haft för er i helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0