BM-besök

Morgonen bjöd på strålande sol, men som väldigt ofta kommer molnen fram på förmiddagen och nu är det rätt så mulet...
Var iallafall riktigt skönt ute när jag gick ner till mvc imorse! Var nu 6 veckor sedan jag var där sist, har missat ett besök pga av att jag var sjuk, allt såg iallafall bra ut och mitt blodvärde hade höjts lite sen sist, så då gör ju järntabletterna nytta iallafall :)

Nu ska jag ta mig en powernap på soffan innan det blir lunch och sen ska jag ner till stan för en fika med Katarina från jobbet och hennes två små flickor! Ska bli jättetrevligt! :)

Imorgon bär det av till Dalarna och ett besök hos mina föräldrar, blir skönt att komma iväg ett par dagar, då det är rätt tråkigt att bara gå hemma. :p saknar faktiskt jobbet en del, även om jag vet att jag inte skulle orka mer än Max en dag :p

Nu hoppas jag att det ska bli lite varmare så att jag kan få njuta lite extra av att vara ledig :)

Ha en bra dag!! :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0