2012- det bästa året i mitt liv

Nyårsafton, ja vad ska man säga. Pga av magsjuka så grusades våra planer att fira nyår i Borlänge tillsammans med mina föräldrar och goda vänner till familjen. Simon jobbar så det blev jag och Emil hemma ensamma, känns väl inte som den roligaste nyårsafton men vad ska man göra. Emil är symtomfri nu men de 48 timmarna passerade idag så var väl lika bra att stanna hemma för säkerhets skull. Har ju varit en smittsam magsjuka. Nu sover Emil för natten (hoppas jag) och jag hamnade här.
Dagen började dock väldigt bra idag med ett hårt (iallafall för mig) styrkepass på gymmet tillsammans med Amelie. Tror att jag kommer ha vissa svårigheter med att röra mig imorgon =P
Ska snart ta och pyssla lite innan det blir dags att förbereda lite mysfika inför att Simon kommer hem från jobbet. Blir ju inte så sent firande då Simon ska upp till jobbet imorgon, men en stund måste vi ju fira nyår iallafall. Har köpt lax, ost och kex och till det så blir det ett glas champagne =)
 
 
De senaste åren har jag ju lagt upp bilder från året som varit istället för att skriva för en massa, men eftersom vi bestämt att vi inte lägger ut bilder på Emil så känns det ganska meningslöst att lägga upp bilder från 2012. För det största som har hänt detta år är ju självklart Emils födelse. Kärleken vi känner till dig Emil är större än vad jag visste att man kunde känna för någon. Att se hur han utvecklas och lär sig nya saker för varje dag ger sådan lycka. Jag förstår nu vad alla menar med att barnen är det som är meningen med livet! <3 Emil, du är vårat allt! <3
 
Nåt annat stort som har hänt i år är ju givetvis att vi har blivit man och fru. Självklart var det en otroligt lycklig dag, men som tyvär kantades av sorg. Denna dag förlorade jag även min farfar, som var, och alltid kommer att vara, en otroligt viktig person i mitt och vårat liv. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig farfar, och jag saknar dig hela tiden! Det ända som glädjer mig är att veta att du inte längre har ont! <3
 
Imorgon börjar 2013, och med Emil i vårat liv så kan året inte bli annat än perfekt! Det nya året börjar dessutom bra med att en mycket god vän ska bli pappa imorgon, något som gör mig glad ända in i hjärtat. Han är så värd detta! Stort lycka till imorgon! <3
 
Nu ska jag avrunda, önskar er ett riktigt gott nytt år!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh Cissi vad oerhärt glad jag blev när jag läste att ni bestämt att inte lägga ut bilder på Emil!! Det gjorde inte jag heller. :) Skönt att jag inte är ensam. Kramar

2012-12-31 @ 20:57:54
URL: http://flickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0