Frukost på sängen

Fick sovmorgon imorse, och vid 10 kom Simon och Emil in och väckte mig med frukost på sängen, vilka underbara pojkar jag har! <3
 
Har inte så gjort så mycket än, och nu sover emil middag och Simon är på jobbet. Ska ta och laga lite barnmat åt Emil nu när han ändå sover.
 
Imorgon är Simon ledig och en massa ärenden ska uträttas och det ska börja lagas lite mat inför jul. Jag hoppas att vi får riktigt mycket gjort då det är mycket lättare att göra saker när Simon är ledig och vi kan hjälpas åt med Emil. När jag är själv hemma så får jag passa på när han sover, vilket betyder att jag inte borde sitta här när han faktiskt sover, utan borde sätta fart med matlagning istället =)
 
Får skriva mer senare... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0