Julfix

På förmiddagen idag var jag ner på stan och trängdes med alla andra folk på stan. Fick iallafall tag i de sista julklapparna, så nu är jag i princip färdig, måste bara köpa julklappar till julklappsspelet sen så är jag helt färdig.
 
Nu ikväll så har vi gjort julköttbullar och bakat pepparkakor, och till det blev det en julöl. =)
 
Imorgon ska jag och Emil åka till Stockholm över dagen och hälsa på Lillemor och Liv. Var jättelänge sen vi sågs nu så ska bli trevligt! Dagarna går så fort nu så innan man vet ordet av så kommer julen vara förbi.
Måste säga att jag verkligen längtar till julafton i år, så bli så mysigt då båda våra familjer kommer hit och ska fira med oss. Och julen känns så mycket mer betydelsefull nu när vi har Emil, även om han inte kommer fatta så mycket, men känns ändå så mysigt att få fira hans första jul! <3
 
Nu ska jag plocka in lite tvätt och packa skötväskan inför imorgon, sen ska jag nog snart sova. Emil krånglade natten som var så håller tummarna att han sover som vanligt inatt. =)
 
 
 
 
 
Trevlig kväll!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0