Julhelgen

Julen är nu över för den här gången, men har varit en helt fantastisk jul, Emils första jul!
På julafton var vi här och firade både tillsammans med min och Simons familj, supertrevligt! Sandra och Magnus sov kvar så kvällen bjöd på sällskapsspel =) Självklart så överröstes Emil med julklappar, han tyckte dock att paketen var roligast innan de öppnades, han blev riktgit arg när vi började öppna dem. Men sen blev han glad igen när han upptäckte att det var leksaker i paketen. =)
På juldagen firade vi jul hemma hos Siv och Tommy i Malmköping, en massa god mat, trevligt sällskap och julklappsspel.
Igår på annandagen var jag och Emil till mormor och åt lunch, Simon fick vara hemma då han blev magsjuk... Kvällen spenderade jag på jobbet. =)
 
Idag har vi inte gjort så mycket, Simon är fortfarande inte så pigg även om han är på bättringsvägen. Emil har varit hängig, men har iallafall inte kräkts nåt, vilket jag tackar för! Jag känner (peppar, peppar) ingenting än sålänge. =)
 
Nu ska vi strax äta lite mat och sen blir det mer häng i soffan. Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite nytta! Måste bland annat åka och handla lite, vi har typ bara julmat hemma =P
Planen var att vi skulle spendera helgen i örebro, men ser inte ut som att det blir så nu, eftersom Simon blev sjuk.. men vi får väl se vilken dag det är när det gått 48 timmar...
 
Hoppas att ni alla har haft en trevlig jul!
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0