Lång dag

Om jag inte nyss tittat på klockan så skulle jag seriöst säga att hon var runt 17-18 kanske, förrutom att det fortfarande är ljust ute. Känns som att jag varit uppe hur länge som helst och känner mig så trött att jag utan problem skulle kunna sova en hel natt nu på en gång, men nu är det ju inte kväll så jag får helt enkelt hålla ut ett tag till.  =)
 
Började ju morgonen med mys i sofffan tillsammans med Simon och Emil framför luciafirande på tv. Emil var på riktigt myshumör och var även strålande glad så vi hade det riktigt mysigt! På förmiddagen har jag sedan varit till ICA två gånger och jagat ett paket som kommit bort, men som nu tack och lov har kommit till rätta. =)
 
Nu har vi ganska nyligen ätit lunch och Simon har gått till jobbet. La Emil alldeles nyss för att sova middag och det låter som att han somnade på en gång så ska passa på att sova en stund jag med. =)
Får bli en inne dag idag med tanke på de minusgrader som är ute.
 
Nu hör jag dock att han fortfarande är vaken därinne, men han somnar nog snart,... Hoppas jag.
 
Ha en fin dag!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0