Stockholmsbesök

Idag har och Emil varit i Stockholm och hälsat på fina Lillemor och Liv, mycket trevligt!! =)
 
Som vanligt med SJ så var det förseningar när jag skulle hem, blev ca 45 minuter vilket kanske inte är så mycket i sig, men har man en liten poje som ska hem och sova så är det ganska drygt. Men hem kom vi och nu sover lillprinsen! <3
 
Jag ska strax ta och fortsätta skriva på en handlingslista inför helgens storhandling. Måste handla all mat inför julafton, och funderar faktiskt att åka till maxi typ vid 22 imorgon, då kanske det är skapligt lugnt tänker jag mig, men vet inte.. =P
 
På dagen imorgon blir det eventuellt en promenad med Emil ner till stan, men beror lite på vilket humör han och jag är på, för det lär ju vara en massa folk överallt.
 
God kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0